Sezon Grzybowy 2009 (Lasy zachodniopomorskie)- Wystartował

Przede wszystkim witam Wszystkich po ponad pół rocznej przerwie. Po ostatnich licznych opadach deszczu w niedziele postanowiłem razem z kolegami udać się do oddalonych o ponad 25 km lasów aby „obadać” sytuacje… Ogólnie to sama wyprawa była bardzo ciekawa ponieważ środkiem transportu nie był jak to zawsze samochód, a rower. Co prawda łatwo nie było ale ostatecznie udało się dojechać no i wrócić, choć przyznam że resztką sił… Zaraz po wejściu do lasu, kolega natrafił na jednego podgrzybka, chwile później mi się poszczęściło i znalazłem dwa podgrzybki, tym samym nastąpiło rozpoczęcie nowego sezonu grzybowego, co nie zaprzeczanie bardzo mnie cieszy. Musze też przyznać że jestem trochę zaskoczony że tak wcześniej to nastąpiło, w tamtym roku panowały upały i pierwsze grzyby dopiero znalazłem 21 lipca, więc ponad miesiąc później. Mam nadzieje że nadal będzie pogoda sprzyjająca grzybom, już jutro planuje wybrać się do swoich pobliskich lasów, liczę że może i tam coś znajdę.